.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
موساد مسئولیت ترور شهید روشن را پذیرفت

نشریه «فارین پالسی این فوکاس » گزارشی را منتشر کرده که بر اساس آن یکی از مقامات آمریکایی گفته است که موساد عامل این ترور بوده است .

این مقام آمریکایی که روز شنبه با آسوشیتدپرس گفتگو کرده اعلام کرده که موساد رسما به آمریکا اعلام کرده که آنان ترور دانشمند هسته ای ایران را انجام داده اند .

در همین حال روزنامه تایمز لندن نیز جزئیاتی از عملیات موساد برای ترور شهید احمدی روشن را منتشر کرده است .

شهید مصطفی احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز بود که پس از خروج از منزل توسط یک موتورسیکلت سوار با چسباندن یک بمب مغناطیسی در خیابان گل نبی تهران (میدان کتابی) به شهادت رسید. او دانش‌آموخته مقطع کارشناسی رشته مهندسی شیمی در سال ۱۳۸۱ از دانشگاه صنعتی شریف بود. ترور وی در سالگرد ترور دیگر استاد فیزیک ایران استاد شهید مسعود علی‌محمدی صورت گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محسن 7 بهمن 1390
بهترین کار مقابل به مثل می باشد
نا شناس 8 بهمن 1390
سوال این است که چطور تروریستها همین جنایت را درمورد 4 دانشمند هسته ای کشورمان انجام دادند باروشی مشابه ودر روز روشن . در مورد شهید روشن هم این روش جنایت کارانه اعمال شد. سوالی که به ذهن متبادر می شود این است که چرا دستگاههای امنیتی کشور هنوز این موتر سواران قاتل و تروریست را دستگیر نکرده اند؟ واقعن علامت سوال و جای تعجب دارد.
ای کاش تروریستهای موتور سوار که بهترین فرزندان ایران زمین را ترور و به شهادت رساندندند هرچه زودتر دستگیر شده و بعد از اخذ اطلاعات ضروری به درک واصل شوند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.